søndag den 15. april 2018

Banankage


I sidste uge talte jeg i telefon med en kær veninde. Hun fortalte hun lige  havde bagt banankage, og jeg blev bare så lækkersulten.
Jeg havde heldigvis nogle bananer der godt kunne trænge til at blive brugt, så jeg måtte bare igang.



Nu er jeg jo vild med at finde alternativer til hvidt sukker og mel.
Så  jeg fandt en god opskrift på nettet, hvor sukkeret er skiftet ud med dadler, og melet er skiftet ud med malede mandler.
Jeg siger jer den er god.
Snasket og virkelig lækker. 



Kagen blev pyntet  med en god 70 procent chokolade.
De små kugler jeg også har brugt som pynt, er kiksekugler. De kan købes i Føtex og er altså noget bedre end de gammeldags sukkerkugler. Og så er de så fine, og ligner små perler.
Opskriften får I her.



Kagen her er da oplagt til en dejlig søndag eftermiddag. Og jeg ønsker jer alle en smuk dag.



Knus og kram
Lone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar