onsdag den 18. januar 2017

Et friskt pust


er lige hvad jeg har brug for her i januar. Og det fik jeg, i form af denne skønne buket.


Det er en jeg har fået af en skolekammerat fra folkeskolen. Hun var hjemme på besøg fra USA, og vi mødtes til lidt god mad her hos mig, og så havde hun denne flotte buket med.


Jeg har sat den her ved mit lille nye bord. Endnu en fornyelse i forbindelse med alt mit flytten om.


På bordet har jeg sat en gammel olielampe, hvor jeg har fjernet "indmaden", og sat et fyrfadslys istedet. Jeg har også pyntet med nogle skønne mellemværker, som der er en god historie om her


På sylteglasset som også pynter op med fyrfadslys, har jeg sat en smuk madonna på. Det er en Charlotte har støbt til mig. I kan se hvad hun også støber i beton her


Det er alstå så dejligt med sådan et friskt pust, her i det grå og mørke januar.
Og jeg takker Marianne mange gange for den flotte buket.




Jeg vil ønske jer alle en rigtig dejlig aften
Knus Lone


7 kommentarer:

  1. Man bliver så glad af sådan en buket! Det var en god gave at få :-)

    SvarSlet
  2. Dear lone, what a nice bouquet,have a good nigth, Patricia

    SvarSlet
  3. Så super smuk en buket Lone. Så sart og så romantisk afstemt i farverne. Kan godt forstå den har en stor betydning og så kommer den jo næsten helt fra USA......
    fantastisk smukt lille nyt bord men med stor betydning. Ser henrivende ud, smukt pyntet og med et skønt vindue. Noget jeg elsker.
    Tusind tak for at henvise til min blog. Hvor er du altså bare sød og betænksom.

    Rigtig skøn aften
    Knus

    Charlotte

    SvarSlet
  4. Er enig i at det er en smuk buket. Min farmor sagde altid, at buketter tog sig bedst ud, når de står på gulvet. Man ser blomsterne meget bedre fra oven. Og tillykke med at du vandt konkurrencen. Det kan godt være at Fru Fryd's projekt er noget større, men du har stadig været meget flittig. Kan også godt mærke afmatningen her i januar. Super flot dit nye skrivebord. Du har øje for de gode møbelkøb.

    Kram og fortsat god uge
    Mange hilsner Susanne Josephine

    SvarSlet
  5. Kære Frk. Hall
    Ja, det var en smuk buket, du fik af din skolekammerat, altid hyggeligt at møde nogen fra "tidligere tid" - der er så meget at "snakke" om-----
    Jeg har også været sammen med en gammel skolekammerat i dag, dog har vi også boet overfor hinanden altid, så der bliver også "snakket" --- det er så dejligt.
    Hvor er det fint, det gamle bord med vinduet op af væggen. Du er bare så kreativ, hav en god dag i morgen,
    hilsen jessie

    SvarSlet
  6. For en nydelig blomsterbukett du fikk, Lone. Den passer perfekt inn i ditt vakre hjem.
    Klem

    SvarSlet