onsdag den 31. august 2016

Invitationen



Som I måske kan huske, lovede Lady Abigail mig en overraskelse, fordi hun blev så glad for sit nye hyggested.
Den kom idag!
Det smukkeste brev blev leveret til mig, på et sølvfad, og det var alferne der leverede det. Ja jeg fik selvfølgelig ikke lov til at hilse på de to små bevingede væsner. Nej nej, de havde sat sølvfadet udenfor døren, så da jeg skulle ud med hundene, var jeg lige ved at falde over det.


De havde pyntet fadet med en smuk rose fra deres alfehave, og brevet duftede fantastisk af Lady Abigails parfume. Den som Pauline fra Hos Villa Fryd, også kender så godt. Den dufter lidt af engelske roser, liljekonval og en snert af citron. Det er den duft alle Lady Abigails penneveninder kender, deriblandt Pauline, for når hun sender sine breve og pakker, får de altid et stænk af denne skønne duft. 
Der var ingen tvivl... Brevet var til mig! For udenpå kuverten, var mit navn skrevet, med en fyldepen og blæk. 


I kuverten, lå den fineste invitation


En invation til et vaskeægte afternoon teatime party, hosted by: den skønneste fine Lady jeg kender. 
Lady Abigail.
Og der var et smukt lille citat med i brevet.


Jeg følte mig virkelig helt og aldeles overvældet af denne fine invitation, til noget jeg troede kun var tilundt smukke engelske Ladyer.


Lady Abigails skrift var let at kende, for den fine engelske kvinde har lidt problemer med sine hænder. Det ses tydeligt på håndskriften, at hun får mange smerter, når hun skal skrive sine invitationer. Men Ladyen lader sig ikke kue af det, så hun skriver alle sine indbydelser selv, og med pen og blæk.
Så drikker hun en ekstra kop stærk te, og hviler lidt.


Nu kan jeg så bare slet ikke vente, til jeg skal til denne fine fine højtidelighed.
Uhhhhh har virkelig sommerfugle i maven, af spænding.
Jeg lover at vise jer hele afternoon teatime partyet, ved hjælp af billeder.
Og hvis jeg nogensinde bliver inviteret igen, så kender jeg en dejlig dame, ved navn Charlotte, som skal have lov til at komme med <3


Jeg vil ønske jer allesammen en rigtig rigtig dejlig lille lørdag.
Knus Lone










4 kommentarer:

  1. Só beautiful, have a nice Day, xoxo, Patricia

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank You Patricia 💕
      I wish You a nice day too
      Lone

      Slet
  2. Só beautiful, have a nice Day, xoxo, Patricia

    SvarSlet
  3. Så fantastisk du er Lone.
    Så sød og betænksom, varm og dejlig.
    Tusind tak for alle de smukke ord. Både her og på Facebook.
    Er så stolt når jeg får en sådan morgen besked og i går var den ekstra dejlig.
    Havde jeg vist hvilket helvede jeg skal igennem, så tror jeg bare jeg var løbet skrigende bort........
    Men nu har du dig en veninde som ligner et monster af værste kaliber og med usansynlig grimme smerter.
    Men så er det jo dejligt at kunne drømme sig lidt væk på din blog. Se de smukke ting som Ladyen forbereder.
    Glæder mig vanvittigt til at se te selskabet.

    Rigtig smuk dag og tusind tak skønne dig
    Charlotte

    SvarSlet