tirsdag den 3. november 2015

JULE INSPIRATION FRA 2013




Jeg kom til at tænke hvor tæt vi egentlig er på jul, og derfor vil jeg vise jer en reportage, en svensk pige, ved navn Veronica, har lavet. Det var julen 2013, så mit hjem ser ikke helt sådan ud nu, men jeg synes der kan være en del inspiration at hente





Her har jeg pyntet op med en lille gran, med rod. De er så fine de små gran træer, og så kan de plantes ud igen, når de har pyntet fint inde.







Her står den ene af mine advents kranse. Jeg har altid et par stykker. Denne er lavet af tørrede hortensia, og står på min højt elskede skænk, som jeg var så heldig at købe, for næsten ingen penge. Marmor pladen er knækket, men det synes jeg ikke gør noget. Det viser bare at den er gammel, og jeg kan altid lægge en dug på, hvis jeg synes det ikke skal kunne ses.





Her har jeg lavet en krans af mos, og pyntet den med små perler, på ståltråd









Her er en tredie, af gran, også pyntet med perler







Håber i blev lidt inspirerede, og måske kan bruge nogle af idéerne, til når i skal igang med jule pynten.

Mange knus Lone


2 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare godt ud Lone. Man kommer totalt i julestemning og det begynder at krible for selv at komme igang. Men nu er der heller ikke længe til før det går løs. Den mest hyggelige måned på året skal til at skydes igang. Der har du så tyvstartet og hvor er det skønt <3
    Rigtig fantastisk dag
    Charlotte

    SvarSlet
  2. Tak søde Charlotte ❤️
    Jeg er godtnok i god tid, men tænkte at hvis nogen vil bruge idéerne, så er det måske ok 😊
    Jeg glæder mig helt vildt til dine fine jule billeder 😍
    Knus Lone

    SvarSlet