fredag den 16. marts 2012

Uhhhmmmm-elet

Øv øv og atter øv :( vejret er jo stadig noget møg.... ÈN dag fik vi med skøn sol og varme! og der var ellers blevet lovet mange dage denne uge........ Nå men det kan vi ikke ændre på men vi kan lave noget dejligt mad der mætter og smager dejligt.
Og en af de retter kan jo være en lun lækker fyldig omelet.

 

Her til morgen trængte jeg til noget trøstende, da jeg skulle til Frederikshavn og have scannet min nyrer. Det resulterede så i en noget kedelig oplevelse, da jeg ikke kunne tåle kontrast væsken, der blev sprøjtet ind. Men det er en anden historie.

Jeg havde for et stykke tid siden, købt noget bacon i tern, på tilbud, og delt det op i portioner til fryseren. Sådan en portion hev jeg op og smed på panden med nogle rødløg i tern.




Mens det simrede på panden tog jeg ti SMÅ (og de var små) æg og piskede sammen med noget rismælk



Og så kom jeg til at tænke på den skønne gouda med krystaller, jeg havde i køleskabet. Det ville være nice på min omelet i smeltet tilstand :) 


Da omeletten var ved at sætte sig lidt, fyldte jeg osten på, og lagde låg på.



Og imens jeg lavede alt det ;) lavede John stempelkaffe, hældte friskpresset æblejuice op og satte på bordet. Altsammen udført i en kørestol :) og han gør det dæleme godt. Og så var der squ lige pludselig serveret.....


Og kan kun sige det er dejlig trøstemad, som jeg også godt kunne have brugt da jeg kom hjem........ 

Rigtig dejlig fredag aften til alle
Kram fra Frk Hall

1 kommentar:

  1. Uhm. Glæder mig ;-) Er ked af at høre at du havde en dårlig oplevelse på sygehuset. Det kendes jeg desværre alt for godt. Håber du har fået det bedre. <3

    SvarSlet