torsdag den 22. marts 2012

Lækre lakse ruller

Idag blir det altså ikke til så meget... Har haft alt for travlt med at være ude, og nyde det skønne forår, som der er nogle billeder af til sidst.

Men vi skal jo dog trods alt også have noget mad. Så jeg lavede til hapsere/forret noget meget meget nemt, men noget som smager fantastisk. Nemlig lakse ruller


Jeg havde nogle små pandekager med chili smag, som passede fint i størrelsen. Der måtte ikke være for meget, da der også skulle være plads til hovedretten, som var ovnbagt torsk, balsamico løg og blomkåls mos, og det blogger jeg om imorgen.

Pandekagerne blev smurt med en cremet hvidløgs ost, og krydret godt med peber



Så blev der lagt lakse skiver i, og lidt hakkede forårsløg. Jeg rullede dem sammen, og skar dem ud med skrå snit, så de fik en pæn facon. Jeg havde en rest blandet salat, jeg pyntede med.


Og så var der serveret med et køligt glas hvidvin


Så nemt og så lækkert. God aften, og håber vi får smukt vejr igen imorgen.

Kram fra Frk Hall

Forårs billeder

Mit purløg er rigtig godt på vej, og jeg GLÆDER mig til en æggemad, med masser af det :)







Og hundene går totalt amok, på vores gå ture. De springer rundt som kåde forårs lam.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar