onsdag den 14. marts 2012

Hyggelige forårs pletter

Hold da op et vejr idag :) det har nærmest været helt sommer agtigt.
Jeg har røde, brændene kinder af at være i haven og af at sidde i min skønne hænge sofa.
Men der blev også tid til at lave et par skønne pletter rundt omkring ;)

Den første er godtnok en kurv/kasse der står inde i forgangen, men der må der jo også godt være hyggeligt


den anden hygge plet er en fed zink kurv jeg har fået i Pottehaven, og det er også der jeg altid køber mine elskede stedmoder blomster. De holder altid helt ind i sensommeren og de er bare så skønne at kigge på. Jeg har sat en gren op bagved, der var blæst ned i en af stormene, og hængt nogle små lygter på, så når vi får gæster, sætter jeg fyrfads lys i, så det er hyggeligt når man kommer ind i vores vindfang.

  

Købte de sidste lyseblå hun havde derude og satte dem i en anden kurv ved trappen
Hehehe så sneg der sig også et par billeder af aftenens vin ind ;) vi skal have helbagt knoldselleri, hjemmelavede pommesfrites, majs med smør og paprika, tzatziki og så har jeg fået fat i 350 G store  danske entrecote, til billige penge, og derfor synes jeg der skal en god vin til. 

Det er en australsk bulderbasse fra "Skovgaard vine" og jeg har STOOORE forventninger til den. Og læg lige mærke til etiketten ;)

 Imorgen regner jeg med at nå at blogge om både bøfferne og vinen

Hav en dejlig onsdag aften 
Kram Frk Hall

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare hyggeligt ud. DU er så kreativ :D
    Håber jeg snart kan komme og se det ved selvsyn. Savner dig sgu!
    Fed etikette på vinen.

    SvarSlet
  2. Jamen vi er jo ved at prøve at arrangere det :) så liiiiige pludselig

    SvarSlet